Shopping cart

No products in the cart.

Oslavujeme otvorenie novej predajne! Získajte 10% zľavu na celý nákup! kód:Asianshop10

Reklamačný poriadok

Reklamácia

Reklamácia je súčasťou nakupovania – či už nakupovania v kamenných predajniach alebo online nakupovania. Hoci sa snažíme a veríme, že ponúkame kvalitné produkty a služby, môže nastať situácia, kedy zákazník nie je úplne spokojný so zakúpeným tovarom a vyberá si možnosť reklamácie.

Na základe Vášho rozhodnutia ako zákazníka, ktoré z práv podľa § 622 a § 623 zákonač.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) (špecifikovaných v bode 7.5.4. až 7.5.8.) uplatňujete, určíme spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu Tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie.

Návod, ako podať reklamáciu v prípade, že:

I.SA V ZÁSIELKE NACHÁDZA POŠKODENÝ TOVAR

Ak vo svojom balíku nájdete poškodený tovar, postupujte prosím nasledovne:

  1. Odfoťte poškodený tovar a faktúru (ak máte možnosť naskenovať, naskenujte prosím), ktorá vám prišla s objednávkou.
  1. Zašlite nám e-mail na [email protected], ktorý bude obsahovať:

                a) číslo objednávky – je to číslo, ktoré Vám bolo zaslané na email hneď po objednaní tovaru. Číslo, pod ktorým je vedená Vaša objednávka a pod ktorým viete sledovať Vašu objednávku,

                b) popis problému – objasnenie problému, prečo sa reklamácia podáva,

   3.Pridajte prílohy – fotky, ktoré ste urobili v kroku číslo 1,

   4.Do e-mailu môžete, ale nemusíte pridať preferovaný spôsob riešenia situácie,

   5.Uveďte čokoľvek, čo považujete za potrebné doplniť.

   6.Čakajte na našu odpoveď – všetky reklamácie sa snažíme vybaviť v čo najkratšom čase od ich podania. Občas však nevieme ovplyvniť okolnosti a prácu, preto, v prípade, že sa Vám neozveme do 3 pracovných dní, neváhajte nás opäť kontaktovať.

II.V ZÁSIELKE CHÝBA TOVAR

Ak sa vo vašom balíku nenachádza produkt, ktorý bol Vami objednaný a zaplatený,

postupujte prosím nasledovne:

  1. Odfoťte faktúru (ak máte možnosť naskenovať, naskenujte prosím), ktorá vám prišla s objednávkou.
  1. Zašlite nám e-mail na [email protected], ktorý bude obsahovať:

            a) číslo objednávky – je to číslo, ktoré Vám bolo zaslané na email hneď po objednaní tovaru. Číslo, pod ktorým je vedená Vaša objednávka a pod ktorým viete sledovať Vašu objednávku,

            b) popis problému – objasnenie problému, prečo sa reklamácia podáva. V tomto

prípade môžete uviesť, ktorý tovar bol dodaný a ktorý tovar chýba,

  1. Pridajte prílohy: fotky, ktoré ste urobili v kroku číslo 1,
  2. Do e-mailu môžete, ale nemusíte pridať preferovaný spôsob riešenia situácie. V tomto prípade sa väčšinou situácia rieši doposlaním chýbajúceho produktu, alebo vrátením peňazí.
  1. Čakajte na našu odpoveď – všetky reklamácie sa snažíme vybaviť v čo najkratšom čase od ich podania. Občas však nevieme ovplyvniť okolnosti a prácu, preto, v prípade, že sa Vám neozveme do 3 pracovných dní, neváhajte nás opäť kontaktovať.

III. VÁM BOL DODANÝ NESPRÁVNY TOVAR

Ak bol vo Vašom balíku zamenený nejaký produkt, postupujte nasledovne:

  1. Odfoťte zamenený tovar a faktúru (ak máte možnosť naskenovať, naskenujte prosím),

ktorá vám prišla s objednávkou.

  1. Zašlite nám e-mail na [email protected], ktorý bude obsahovať:

               a) číslo objednávky – je to číslo, ktoré Vám bolo zaslané na email hneď po objednaní tovaru. Číslo, pod ktorým je vedená Vaša objednávka a pod ktorým viete sledovať Vašu objednávku,

               b) popis problému – objasnenie problému, prečo sa reklamácia podáva. V tomto

prípade uveďte tovar, ktorý ste si objednali a tovar, ktorý Vám bol doručený,

  1. Pridajte prílohy – fotky, ktoré ste urobili v kroku číslo 1,
  2. Do e-mailu môžete, ale nemusíte pridať preferovaný spôsob riešenia situácie,
  3. Uveďte čokoľvek, čo považujete za potrebné doplniť. Čakajte na našu odpoveď – všetky reklamácie sa snažíme vybaviť v čo najkratšom čase od ich podania. Občas však nevieme ovplyvniť okolnosti a prácu, preto, v prípade, že sa Vám neozveme do 3 pracovných dní, neváhajte nás opäť kontaktovať.

IV.VÁM DODANÝ TOVAR NEVYHOVUJE

V prípade, že sa objednaný produkt nezhoduje s Vašimi predstavami a chcete ho vrátiť alebo zameniť, postupujte prosím nasledovne:

  1. Vyberte si spôsob vrátenia produktu. Tento druh reklamácie môžete podať osobne v

kamennej predajni Asian shopu alebo e-mailom na adresu [email protected]

  1. Nachystajte si podklady potrebné pri vybavovaní reklamácie:

               a) produkt, ktorý chcete vrátiť – produkt musí byť nepoužívaný, neotvorený (v prípade potravín) a nepoškodený,

               b) faktúru, na ktorej je daný produkt vyfakturovaný,

               c) potvrdenie o zaplatení – iba v prípade, že daný produkt chcete vrátiť osobne v kamennej predajni.

  1. Vykonajte vrátenie nevyhovujúceho produktu:

               OSOBNE V PREDAJNI: Doneste nepoškodený a nepoužívaný produkt a ostatné podklady z kroku 2 do našej predajne v Asian Shop, Lamačská brána 6780, 841 03 Bratislava,

E-MAILOM:

  1. pošlite nám e-mail na [email protected] – ktorý bude obsahovať:

               a) číslo objednávky – je to číslo, ktoré Vám bolo zaslané na email hneď po objednaní tovaru. Číslo, pod ktorým je vedená Vaša objednávka a pod ktorým viete sledovať Vašu objednávku,popis problému – objasnenie problému, prečo sa reklamácia podáva. V tomto prípade môžete uviesť, že Vám tovar nevyhovuje a dôvod, prečo Vám nevyhovuje. (UPOZORNENIE! Neakceptujeme reklamácie z dôvodu nevšímavosti zákazníka, ako napr. Žiadam o reklamovanie Kimchi, pretože je ostré.)

  1. Pridajte prílohy – odfoťte tovar, ktorý Vám nevyhovuje,
  2. Do e-mailu môžete, ale nemusíte pridať preferovaný spôsob riešenia situácie. Ak si želáte produkt zameniť za iný, prosím, uveďte o ktorý produkt máte záujem. Zašlite IBAN bankového účtu, na ktorý Vám budú vrátené peniaze.
  1. Produkt bezpečne zabaľte, spolu s kópiou faktúry a zašlite na našu adresu Asian Shop, Lamačská brána 6780, 841 03 Bratislava ľubovoľnou prepravnou spoločnosťou. V prípade, že nemáte možnosť balík poslať, môžeme prepravu zariadiť my. Stačí ak nás o to požiadate emailom.
  1. Čakajte na našu odpoveď – všetky reklamácie sa snažíme vybaviť v čo najkratšom čase od ich podania. Občas však nevieme ovplyvniť okolnosti a prácu, preto, v prípade, že sa Vám neozveme do 3 pracovných dní, neváhajte nás opäť kontaktovať.
  1. Vrátenie peňazí – po obdržaní produktu na našej predajni ho skontrolujeme a vytvoríme dobropis. Dobropis vám pošleme na e-mail a peniaze vrátime na Váš účet.

Reklamačný poriadok internetového obchodu Asian Shop upravujúci reklamačné podmienky

medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len „RP“)

Úvodné ustanovenia :

  1. Prevádzkovateľ:

obchodné meno : Asian Sky,s.r.o

sídlo spoločnosti : Ivanská cesta 16, Bratislava 821 04

Ičo: 35943947

Dič: Sk2022107043

Bankové spojenie TATRA BANKA: SK72 1100 0000 0026 2718 40682. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb).

  1. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom.
  1. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy.

Postup vybavovania reklamácií.

  1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu osobne, písomne, alebo elektronickou poštou.
  1. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:
  • kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),
  • predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha,
  • komu je reklamácia adresovaná,
  • dátum podania reklamácie,
  • podpis objednávateľa alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.
  1. V prípade podania reklamácie elektronickou poštou na [email protected] , alebo písomne na adresu: Asian shop, Lamačská brána 6780, 841 03 Bratislava . Oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie.
  1. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku / Postup vybavovania reklamácií , reklamácia bude považovaná za neoprávnenú.
  1. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.Prevádzkovateľ vydá klientovi o vybavení reklamácie písomný doklad.
  2. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom. Za deň

uplatnenia reklamácie sa považuje:

  • pri poštových zásielkach – deň doručenia reklamácie do podateľne sídla objednávateľa
  • pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým potvrdí objednávateľ doručenie
  • pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty objednávateľa.
  1. Ostatné právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky. Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady a reklamácia Tovaru sa riadi ustanovením § 619 a nasl. Občianskeho zákonníka, zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), a zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“).
  1. Objednávateľ je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Objednávateľ určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku.

Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť od 01.05.2024.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

Reklamačný poriadok k nahliadnutiu

0
míňať  59,00 viac získať doprava SK zadarmo
Vaša karta je prázdna!

Zdá sa, že ste do košíka ešte nepridali žiadne položky.

Prehľadávať produkty