Oslavujeme otvorenie novej predajne! Získajte 10% zľavu na celý nákup! kód:Asianshop10
Reklamácia
Reklamácia je súčasťou nakupovania – či už nakupovania v kamenných predajniach alebo online nakupovania. Hoci sa snažíme a veríme, že ponúkame kvalitné produkty a služby, môže nastať situácia, kedy zákazník nie je úplne spokojný so zakúpeným tovarom a vyberá si možnosť reklamácie.
Na základe Vášho rozhodnutia ako zákazníka, ktoré z práv podľa § 622 a § 623 zákonač.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) (špecifikovaných v bode 7.5.4. až 7.5.8.) uplatňujete, určíme spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu Tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie.
Návod, ako podať reklamáciu v prípade, že:
I.SA V ZÁSIELKE NACHÁDZA POŠKODENÝ TOVAR
Ak vo svojom balíku nájdete poškodený tovar, postupujte prosím nasledovne:
a) číslo objednávky – je to číslo, ktoré Vám bolo zaslané na email hneď po objednaní tovaru. Číslo, pod ktorým je vedená Vaša objednávka a pod ktorým viete sledovať Vašu objednávku,
b) popis problému – objasnenie problému, prečo sa reklamácia podáva,
3.Pridajte prílohy – fotky, ktoré ste urobili v kroku číslo 1,
4.Do e-mailu môžete, ale nemusíte pridať preferovaný spôsob riešenia situácie,
5.Uveďte čokoľvek, čo považujete za potrebné doplniť.
6.Čakajte na našu odpoveď – všetky reklamácie sa snažíme vybaviť v čo najkratšom čase od ich podania. Občas však nevieme ovplyvniť okolnosti a prácu, preto, v prípade, že sa Vám neozveme do 3 pracovných dní, neváhajte nás opäť kontaktovať.
II.V ZÁSIELKE CHÝBA TOVAR
Ak sa vo vašom balíku nenachádza produkt, ktorý bol Vami objednaný a zaplatený,
postupujte prosím nasledovne:
a) číslo objednávky – je to číslo, ktoré Vám bolo zaslané na email hneď po objednaní tovaru. Číslo, pod ktorým je vedená Vaša objednávka a pod ktorým viete sledovať Vašu objednávku,
b) popis problému – objasnenie problému, prečo sa reklamácia podáva. V tomto
prípade môžete uviesť, ktorý tovar bol dodaný a ktorý tovar chýba,
III. VÁM BOL DODANÝ NESPRÁVNY TOVAR
Ak bol vo Vašom balíku zamenený nejaký produkt, postupujte nasledovne:
ktorá vám prišla s objednávkou.
a) číslo objednávky – je to číslo, ktoré Vám bolo zaslané na email hneď po objednaní tovaru. Číslo, pod ktorým je vedená Vaša objednávka a pod ktorým viete sledovať Vašu objednávku,
b) popis problému – objasnenie problému, prečo sa reklamácia podáva. V tomto
prípade uveďte tovar, ktorý ste si objednali a tovar, ktorý Vám bol doručený,
IV.VÁM DODANÝ TOVAR NEVYHOVUJE
V prípade, že sa objednaný produkt nezhoduje s Vašimi predstavami a chcete ho vrátiť alebo zameniť, postupujte prosím nasledovne:
kamennej predajni Asian shopu alebo e-mailom na adresu [email protected]
a) produkt, ktorý chcete vrátiť – produkt musí byť nepoužívaný, neotvorený (v prípade potravín) a nepoškodený,
b) faktúru, na ktorej je daný produkt vyfakturovaný,
c) potvrdenie o zaplatení – iba v prípade, že daný produkt chcete vrátiť osobne v kamennej predajni.
OSOBNE V PREDAJNI: Doneste nepoškodený a nepoužívaný produkt a ostatné podklady z kroku 2 do našej predajne v Asian Shop, Lamačská brána 6780, 841 03 Bratislava,
E-MAILOM:
a) číslo objednávky – je to číslo, ktoré Vám bolo zaslané na email hneď po objednaní tovaru. Číslo, pod ktorým je vedená Vaša objednávka a pod ktorým viete sledovať Vašu objednávku,popis problému – objasnenie problému, prečo sa reklamácia podáva. V tomto prípade môžete uviesť, že Vám tovar nevyhovuje a dôvod, prečo Vám nevyhovuje. (UPOZORNENIE! Neakceptujeme reklamácie z dôvodu nevšímavosti zákazníka, ako napr. Žiadam o reklamovanie Kimchi, pretože je ostré.)
Reklamačný poriadok internetového obchodu Asian Shop upravujúci reklamačné podmienky
medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len „RP“)
Úvodné ustanovenia :
obchodné meno : Asian Sky,s.r.o
sídlo spoločnosti : Ivanská cesta 16, Bratislava 821 04
Ičo: 35943947
Dič: Sk2022107043
Bankové spojenie TATRA BANKA: SK72 1100 0000 0026 2718 40682. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb).
Postup vybavovania reklamácií.
uplatnenia reklamácie sa považuje:
Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť od 01.05.2024.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.
Reklamačný poriadok k nahliadnutiu …
Táto webová lokalita používa cookie na zlepšenie používateľskej skúsenosti.Používaním našej webovej lokality vyjadrujete súhlas s používaním všetkých súborov cookie v súlade s našimi zásadami používania súborov cookie.